EN
Sidst opdateret 13. april 2022
CASE "Digitale rettigheder for unge"

TYPE Wireframe - web & mobile (Klik for at teste).

MÅL Formidle digitale rettigheder til unge i aldersgruppen 13 - 20 år. 
At udvikle og designe et didaktisk læremiddel (wireframe / prototype), med afsæt i teorier om læring, viden og undervisning (herunder læringsdesign).

MIT JOB Research, ideate, design, create, kode, teste. Projektleder - at varetgae processen fra udvikling, planlægning til implementering og evaluering.
​​​​​​​
METODER Persona, storyboard, brainstorming, low-fidelity + high fidelity wireframes, prototypeudvikling - fra idé til konkretisering (strategi -> scope -> struktur -> skelet ->  brugergrænseflade), sitemap, design, fokusgruppeinterview, en-til-en interview, tænke-højt-test og SUS (System Usability Scale).

METODISK AFSÆT Design Thinking - EMPHASIZE <-> DEFINE <-> IDEATE <-> PROTOTYPE <-> TEST

VÆRKTØJER Adobe Xd, Illustrator, Photoshop, Acrobat, InDesign, GlooMaps.

ANDET Wireframe: proto.io

LINKS TIL PROJEKTET 
Wireframe web
Wireframe mobilapp
Sitemap

I SAMARBEJDE MED Sarah Ildsvad Winther
Storyboard
Storyboard
Wireframe lo-fi
Wireframe lo-fi
Wireframe web
Wireframe web
Wireframe mobile
Wireframe mobile
App test
App test
Sitemap
Sitemap
Back to Top